Alla inlägg under december 2013

Av girlinblack - 15 december 2013 15:56

Säng säng säng

sova sova sova

Säng säng säng

sova sova sova

så blir man pigg,så blir man pigg,pigg pigg piggelin..

Inte jag dårå..Jag blir bara tröttare och drömmer en jävla massa konstiga drömmar istället.

 

Häromveckan drömde jag att jag dog.

En del säger att den gång man drömmer om att man dör,då dör man på riktigt..Men det kan jag intyga att så är inte fallet..Jag har nämligen drömt förut om att jag dött..Konstigt nog,så har jag blivit mördad båda gångerna..Hmm..

 

Förra gången jag drömde om detta var för några år sedan,då försökte jag springa ifrån någon och jag blev skjuten i ryggen och jag föll framåt och såg allt det röda blodet rinna ur mig,och på nåt konstigt vis så såg jag det hela uppifrån.

 

Samma sak denna gång,fast den här gången drunknade jag.Folk hade blivit sura på mig för att jag hade stoppat upp en massa då jag hade blivit rädd för att gå över nån ranglig bro över djupt vatten.Jag är rädd för djupt vatten i verkligheten,det är jag,och jag är inte särskilt bra på att simma.Jag kan simma,men inte många meter inte.

 

En massa människor var alltså väldigt irriterade på mig,också ett par av mina vänner.De ville få tag på mig,och jag försökte dra mig undan för att slippa konfronteras med dem,jag var tvungen att gå över en  smal spång för att komma upp på land.Då upptäckte de mig och satte efter mig,de åkte förbi med vattenskotrar för att skapa vågor,så att det skulle bli svårt för mig att hålla mig kvar på spången.Jag la mig ner och klamrade mig fast,men till slut gick det inte längre,jag tappade greppet och föll i vattnet.Viftade med armarna,fick in vatten,sen sjönk jag ner..

 

Jag tror inte deras mening var att jag skulle dö,de ville bara skrämma mig,för att jag varit jobbig.De tog nog för givet att jag kunde simma som de flesta andra kan.Men eftersom jag inte kan simma särskilt bra så dog jag..Helt plötsligt flöt jag runt i luften och såg mig själv uppifrån,där jag låg på en brits och två läkare konstaterade att jag dött av drunkning..

Jaja..Kanske jag sett för många amerikanska filmer..Vad vet jag..Det är jäkla läskigt att drömma om sin egna död iallafall..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards